Trabzonsporlu Enis Bardhi'nin lakabı Keskin Nişancı! Lionel Messi'yle karşılaştırma…

class = “medyanet-inline-adv”>

Duran toplardaki isabetliliği nedeniyle birçok kişinin kendisine 'Keskin Nişancı' diye hitap ettiğini belirten Enis Bardhi, şöyle konuştu: “Trabzonspor'da her şeyin bir parçası olduğum için minnettarım. Çünkü burası çok büyük bir kulüp. Buraya geldiğimde kendimi hissettim. Bu şampiyonanın şampiyonu olan bir takıma gelmiş olmanın her yönüyle.” Bu insanlarla çalışmaya devam etmeyi ve önemli hedeflere ulaşmayı çok isterdim ama işler istediğimiz gibi gitmedi, herkes için zordu, benim için de zorlayıcıydı. Kendimi üzgün ve kötü hissediyorum. Geçen yıl üzüntüm her geçen hafta daha da arttı. Konu kulüple ya da kişilerle ilgili değildi, üzüntümün sebebi kendime yardım edememek ya da takıma katkı sağlayamamaktı. Zaman geçtikçe gelişmeyi, rahatlamayı ve akışa bırakmayı öğrendim, adım adım elimden gelenin en iyisini yapmaya başladım ve kendimi çok iyi hissetmeye başladım ve kendime şunu söyledim; Ne olursa olsun her zaman mutlu olacağım. Çünkü uzun zamandır, yaklaşık bir yıldır kendimi iyi hissetmiyordum. Bu sene daha iyi başladığımızı düşünüyorum, umarım işler istediğimiz gibi gider. Bir planımız var ve önümüzde önemli işler var. “Sezon sonunda bu hedeflere ulaştığımızı görmek isterim” dedi.

“Messi'yle karşılaştırılmak bile güzel”
İspanya'da oynadığı dönemde Messi'den sonra serbest vuruşlarda en çok gol atan oyuncu olduğu hatırlatılan Bardhi, şöyle konuştu: “Ondan daha iyi olduğum dönemler oldu. Çünkü 25 faul atışında 7 gol attım, o da gol attı. Kaçırılan 52 şutta 8 gol yüzdesine bakıldığında daha iyiydim.” Diyelim ki bu biraz gerçek olan bir şaka. Böyle karşılaştırmalar yaptıklarında kendimi gerçekten iyi hissediyorum. Tabii ki kendimi çok iyi hissediyorum ve bundan gurur duyuyorum. tüm zamanların en iyi oyuncularından biriyle karşılaştırıldığında. Ve henüz 22 yaşındaysanız ve bir sezonda 7 serbest vuruş atıyorsanız, tabii ki bu biraz havalı çünkü gençsiniz ve bunu nasıl yapacağınızı bilmiyorsunuz. iyi davranmak. Ama şu anda hayatımın en sessiz dönemindeyim. “Geriye dönüp baktığımda yaptığım işten gurur duyduğumu söyleyebilirim” dedi.

class = “medyanet-inline-adv”>

“Geçen yıl benim için çok zordu”
Geçen sezonun kendisi için çok zor geçtiğini belirten Makedon futbolcu, şunları söyledi: “Kimseye söylemedim ve açıkçası söylemek zor ama insanların bilmesini istiyorum. Geçen yıl benim için çok zordu. Sanki vardı. Üzerimde bir yük vardı ve kaldıramıyordum. Bu yükten kurtulmanın tek yolu buradan ayrılmak gibi görünüyordu ama o günlerden sonra uyandım ve 'Böyle gitmem' dedim. , Bir şeyi başarmalı ve burada kalmalıyım.' Ve sonunda atlattım tabi, gençliğimde de zorluklar yaşadım, korktuğum zamanlar da oldu ama hiçbir zaman “Bu kadar kolay pes edeceğim” demedim. yapma” dedi.

“Futbolu çok seviyorum”
Çocukluğunda Manchester United'ı sevdiğini belirten Bardhi, şöyle konuştu: “En sevdiğim şey Cristiano Ronaldo'ydu. Real Madrid'e gittiğinde ondan nefret etmeye başladım. Ondan sonra Messi. Futbolu çok seviyorum, izlemeyi seviyorum. ama onun gibi birini takas etmeyeceğim kimse yok.” “Tüm gücümle savunacağım kimse yok ama Messi, Messi'dir” dedi.

“Saha içinde veya saha dışında kimseyi yargılamıyorum”
Saha içinde ya da saha dışında kimseyi yargılamadığını belirten 28 yaşındaki oyuncu, şöyle konuştu: “Ben öyle bir insan değilim, asla öyle bir şey söylemem. Her zaman söylediğim bir şey var; Allah da affeder, kim affederse öyle olur. affetmeyecek miyiz? Herkes hata yapar, ben de her gün, her dakika hata yaparım.” “Eğer affedersen kendini büyütürsün, bu yüzden kimseyi ya da saha dışında yargılamam” dedi.
Bardhi, Trabzon kentiyle ilgili ise şunları söyledi: “Annem, babam ve kız arkadaşımla birçok kez dışarı çıkıyoruz. Sahilde çok güzel yerler var, yürüyüşe çıkıyoruz. Yemekleri severim. Özellikle balık yemeyi severim. Akşam yemeği. Daha uzun bir tatilimiz olduğunda Uzungöl'e gideriz.” “Oraya gidiyoruz, dağları görmeyi seviyorum” dedi.